måndag 29 augusti 2011

En uppenbarelse i rosa

Igår var det äntligen dags, Dolly spelade på Scandinavium och vi var galet nog på plats! Det kändes lite overkligt att få se en sådan ikon uppträda i verkliga livet. Lite overkligt men ändå väldigt mäktigt. Okej, allt var kanske inte riktigt hundra gällande ljudkvalitet och låtval, men det var ju fortfarande D o l l y. Jag är galet nöjd att jag fick chansen att uppleva henne på scen.

Och ja, Dolly Parton sover nog mest på rygg. 


Bilden är helt skamlöst lånad från gp.se

1 kommentar:

  1. Jag var där likaså, en kompis frågade mig några dagar innan konserten:
    - Hörredu vill du följa med på Dolly?
    - Javisst, sa jag.

    Och nu har vi sett den levande legenden på scen.
    Intressant och roligt.
    Little Sparrow tyckte jag var kvällens rysare!

    SvaraRadera