tisdag 31 januari 2012

Önskelista

Något av det jag önskar mig allra mest just nu:

Bli frisk så jag orkar med äventyret att åka kollektivt över till Hisingen och träffa älskade Sofie. Saknar!

Bli frisk, gå till jobbet och börja med allt det där nya, roliga som jag började planera förra veckan.

Bli frisk, sätta mig på ett plan och plantera mig på en varm strand med en paraplydrink i handen. 

Bli fr... Ja, ni anar kanske temat på den här listan. Inne på sjukdag fyra, och känner mig inte ett dugg bättre. Snarare till och med lite sjukare. Försöker inbilla mig att det betyder att det värsta snart är över och att jag snart är på benen igen, piggare och mer energifylld än någonsin. Japp.

Så länge stickar jag strumpor, avverkar säsong åtta av Greys Anatomy och stödjer tillverkningen av pappersnäsdukar. 


1 kommentar: