söndag 13 april 2014

Unna mig

Idag har jag unnat mig att putsa fönster. Det är kanske lite galet, men att vårputsa fönster är kanske en av de mest tillfredsställande saker jag vet om vi ska hålla oss inom det barntillåtna spektrat. Riktigt smutsiga fönster som blir sådär superkrispigt rena, som att välkomna våren och ljuset rätt in i lägenheten. Relativt liten insats, stort resultat, nöjd tjej.


Förlåt för dålig bild, bloggar från mobilen pga försöker få bäbis att sova sedan 19.30.

Tips på hur man lättast nattar en fyramånaders mottages tacksamt. 

2 kommentarer:

  1. Mörkt i rummet! Bebisen behöver lära sig att skilja på dag (ljust) och natt (mörkt).

    SvaraRadera
  2. Härligt med fina fönster!
    Jag hade en bebis som aldrig sov och en som gjorde som i boken, åt och somnade och sov hela nätter...över medfödda anlag vinner vi inte. Ett syskonbarn höll sig artigt vaket så länge man fanns kvar i rummrt, somnade som en sten när man gav upp! ☺️ Alltså inga tips från mig!��

    SvaraRadera