söndag 10 juli 2011

Berusande

Åh, vilken dag vi hade igår! 

Det blev allt vi trodde och önskade oss och sedan ännu lite mer. Jag visste att det skulle kännas stort, men exakt hur stort och omvälvande gick inte att ens börja föreställa sig. Att alla underbara människor kom för att dela vår dag, att få visa alla hur mycket han betyder för mig och att det är vi som hör ihop. Igår grät jag fler lyckotårar under en dag än jag tror att jag någonsin gjort tidigare. 

Mer bilder och berättelser kommer framöver när jag lyckats samla ihop bildmaterialet från alla fotografer. Jag själv har inte fotat en endaste bild, ville inte sätta ett objektiv mellan mig och allt det som hände. Bara vara precis där och då och verkligen uppleva allt. 

Så länge bjuder jag på en bild på buketten, vita pioner i all enkelhet. Om lycka har en lukt så drar den nog åt pion, och just nu fyller den lägenhetens minsta vrå med väldoft. 

1 kommentar: