onsdag 6 juli 2011

Förberedelser

Herreminje så många olika nyanser av rött det finns. I min värld var rött nagellack just det - rött nagellack. Punkt. Men efter att med hjälp av fina Ninas samling ha provlackat tio naglar i tio olika nyanser så ger jag mig - det är en enorm skillnad. Och jag tror att vi har hittat just den där rätta färgen som kommer gå ihop med allt annat. 

Dagens aktivitet var oväntat rolig, kanske börjar bli dags att investera i ett gäng själv?


Tiger har däremot haft lite svårt att engagera sig i nagellacksfrågan. Det är på tok för varmt, och egentligen har han ju rätt. Fläka ut sig i soffan är nog det enda rätta. 

1 kommentar:

  1. Nagellack är så himla roligt! Min röda favorit är Essie Lollipop. Men till vintern ska jag nog skaffa mig ruby pumps från China Glaze, är det kanske den som skymtar i förgrunden?

    SvaraRadera