torsdag 3 december 2009

Men vänta, det kommer mera!

Nej just precis, jag och ni har väl inte glömt Selbu-vantarna? De får bli min stora finalakt i SYTYCK, håller på och knepar och knåpar på presentationen av den stora finalshowen. I nuläget är partner (vante) nummer två inte riktigt klar heller, men det är inte långt borta. Håll ut, håll ut, den som väntar på något gott.. väntar ju som bekant alltid för länge, men ja.. ni förstår.

På tal om ni förstår så är jag fortfarande helt tagen av gårdagens konsert på Kåken. Ida och Simon gjorde en stillsam och väldigt vacker spelning, ni är alltid vackra! Och Nina Ramsby sedan, vilken människa! Jag är lite förälskad, hon är ju ungefär hur duktig som helst. Jag ansluter mig glatt till det redan stora ledet av fans. Om hon spelar i en stad nära dig - ta chansen att gå dit, en fantastiskt upplevelse utlovas!

Bilden från www.ninaramsby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar