lördag 12 juni 2010

World Wide Knit in Public

Idag trotsar jag stormvindarna och beger mig till Botaniska för att sticka på min Gail (passande nog). Någon annan som ska dit? Det hela håller på mellan 13 - 17 och jag skulle gissa att det mest blir inomhus i caféet eftersom det blåser så hemskt.

Och förresten, telefonen ringde till slut. Nu är det lite lite närmre målet, bara några små detaljer som ska klaffa så har jag kanske ett jobb på gång. Jag berättar lite mer om det när allt är lite mer klart.
Och skattepengarna trillade in till sist och en Nikon D5000 är beställd. Lycka!

1 kommentar:

  1. Åh så roligt att gå och vänta på kameran!
    Jag ska inte ut och sticka men spred informationen till en Amerikansk storstickare som är bekant till en bekant. Kanske hon vågar sig ut! :-)
    För mig är det städdag grande! :-)
    Ha det så trevligt

    SvaraRadera