tisdag 2 februari 2010

Den norrländska vreden

Har vaknat och vägrar gå och lägga lägga sig, vara tyst och stilla igen. Jag blir sällan riktigt arg, men när det väl händer blir jag arg så det sjunger om det. Idag var en sådan dag. Idag kom den där berömda droppen som fick bägaren att rinna över. Imorgon går jag inte tillbaka till jobbet. Och inte dagen efter det. Jag går faktiskt inte tillbaka alls. Jag är värd mer än så.
Dags att låta den sista ilskan rinna ut, resa sig och leta nya utmaningar och möjligheter.


4 kommentarer:

  1. Oj! Det låter inte alls bra! Hoppas du finner någon lösning...

    SvaraRadera
  2. Du är värd så sjukt mycket mer!!! Dom kan ta och stoppa upp nåt på det där stället... Du vet...

    SvaraRadera
  3. Usch, låter inte kul, jag hejar på dig!

    SvaraRadera
  4. Helig vrede, kallas detta! Heja, heja! Tag kraft och avstamp i den så bär den dig!

    SvaraRadera