fredag 29 januari 2010

Slut i rutan

Äsch då... Ungefär åtta rader från slutet på min supergröna Ishbel tog garnet slut. Vad hittar man på för listigt då? Jag är inte nog frälst av Zauberball för att köpa ett helt nystan till, jag kanske får leta igenom gömmorna lite och se om jag har något lämpligt att avsluta med. Om ingen där ute råkar ha en tåt över som de vill bli av med?

Jobbet idag var helt galet, hela växelsystemet crashade igår förmiddag och kom inte tillbaka förrän idag på eftermiddagen. Ibland gick det inte att logga in alls, men trots det kom det igenom samtal ändå någon gång ibland. Det gick inte att ringa ut, och prioriteringen på samtalen var väck.
Inte helt lätt att svara frågor som kräver tillgång till program som jag fortfarande inte har efter två års tjatande.

Nåväl. Äntligen helg igen, även om jag har en massa att göra. Skriva artiklar, upp och tvätta okristligt tidigt och så vidare. Men också utemiddag med kärleken, det ser vi fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar