tisdag 20 april 2010

Jubileumsutställningen - Dag 2

Ack och ve - jag glömde kameran hemma idag! Istället får det bli lite rörliga bilder från Västnytt som var på plats under eftermiddagen och gjorde ett litet inslag.



Dessutom kom ju P4 Göteborg tidigt i ottan och gjorde en intervju som finns att lyssna på här. Det är inte helt lätt att komma på vad man ska säga så tidigt på morgonen =) Jag undvek skickligt både radio och tv, nästan iallafall.

Väldigt intensiv dag idag med massor av härliga ungar som har frågat och tyckt om allt mellan himmel och jord. Framför allt jord då kanske och vad som gömmer sig i den och hur det kom dit egentligen. Vi slutade rätt tidigt idag eftersom det blev så himla kallt på eftermiddagen och började hagla och regna, men imorgon blir det nya tag!

1 kommentar:

  1. När jag flyttade till Göteborg för snart 30 år sedan så var Näckrosdammen VERKLIGEN ett ställe att undvika efter kl två på eftermiddagen...och före klockan elva... så i de övre lagren kanske finns spår av 70-talet att finna, apropå din kommentar hos mig!
    Jag går förbi i morgon före jobbet och på hemvägen också, jag kommer bli er utgrävningsstalker! :-)

    SvaraRadera